Arra az elhatározásra jutottam, hogy még az indulás előtt elkezdem a blogomat...

A nagy készülődés a bőröndöm vásárlásával kezdődött, ami nem volt egyszerű, mert ugye nekem nem jó a sima kis fekete, hanem szép színes kell. Nagy válogatás végén egy lila kis gurulós barátot választottam, ami majd jól elkísér utamon.

Egész nap gurítgattam, nyitogattam, barátkoztunk. Nézem van hozzá egy aranyos kis számzáras lakat is, gondoltam ezt most én jól beállítom majd. Az angol leírás értelmezése után röpke kb 20 perc múlva már ott tartottam, hogy kibaszom az ablakon. Egyszer csak bevillant, hogy van egy jóbarát, vagy hívjuk guglinak, aki segít a bajban...és így is lett. Ezek a köcsögök csak azt az infót felejtették el leírni, hogy te hülye tartsd már nyomva a reset gombot egy tollal, amíg beállítod. Végülis megoldódott...

Már csak az lesz a kérdés, hogy befér-e a cuccom a kis lilába, mert ugye akárhogy is nézem, mégiscsak nőből vagyok. Bár a családom már készségesen felajánlotta, hogy legfeljebb elküldenek engem a bőröndbe. Sokszor érzem, hogy árad felém a szeretetük. :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinlife.blog.hu/api/trackback/id/tr513542763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása