Kérésre egy kis infó a sportfogadásról. Mert én jófej vagyok, ezért ennek is utánajártam. :) Népszerű dolog errefelé is. Vannak nagy sportfogadó irodák, ahol betérve egy csomó tv látható körbe, mindegyiken különböző sportesemény megy, lehet fogadni kb mindenre. A fogadó ügyfelek kiabálva várják az eredményeket, aki nem nyer összegyűri a kis cetlijét és ledobja a földre. Estére már egy halom szemétbe lehet járkálni. Biztos jó buli lehet, ha van egy csomó pénzed...engem annyira nem vonz a dolog.

Itt a rendőrség az Garda és nem Police, ami nekem elég furcsa, ha már policeman-nak hívják a rendőröket. Megtudtam azt a fontos infót is, hogy itt a rendőrök nem hordanak fegyvert, (ha kötekedsz, akkor biztos a csúnya nézésükkel fenyítenek meg vagy mittomén) viszont előszeretettel járkálnak civil autóval a kis köcsögök, szóval nagyon kell figyelni az utakon, mert bárhol lehet velük találkozni. Persze vannak árulkodó jelek a civil rendőrautókon, mert van villogó beépítve a lámpába és antenna a kocsin meg ilyenek.

Ismerős szólt, hogy keresnek embereket a kávézóba, ahol melózik... na mondom én is megpróbálok oda jelentkezni. Itt a pincérek csak fekete ingbe és nadrágba dolgozhatnak, így beszereztem én is gyorsan egyet. Időpontra becsattogtam a helyre, ahol a főnök már nagy lelkesen várt...bemutatkozás és csüccsenjek le egy kis beszélgetésre. Meg se kérdezte, hogy te hülye tudsz-e angolul vagy valami. Elkezdett beszélni, én meg nagy lelkesen figyeltem mit is akar mondani, persze a bólogatás és a yes és no nagyon ment részemről (szerintem ezért is adta fel 5 perc alatt). Kaptam egy pincér kötényt és mondta, na akkor lehet melózni. Gondoltam majd valami alibi melóval elütöm az időt. Leszedtem asztalokat, újraterítettem meg ilyenek, nem is volt gond, amíg el nem kezdtek a vendégek kérdezgetni erről-arról. Mosolyogva bedobtam egy "wait a minute" mondatot és kerestem egy pincért, hogy menjen már oda azt beszélgessen velük. Sürögtem-forogtam...eltelt 3 óra, szólt a főnök, hogy menjek megint egy kis dumálásra. Leültünk és ismét nagy lelkesen elkezdte mondani a magáét, na akkor éreztem azt, hogy ideje bedobni a nem nagyon tudok angolul szöveget. Amúgy kedves volt, mert azt mondta, ha megtanulok angolul, akkor tavasszal kinyitják a terasz helységet is és kell majd ember, úgyhogy nyugodtan menjek vissza akkor. Szóval most angol tanulás meg önéletrajz beadás ide-oda és majd meglátjuk mi lesz a vége...

 

Ha valakinek van ötlete mit szeretne tudni az Írekről csak bátran jelezze nekem és megpróbálok eleget tenni a kéréseknek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinlife.blog.hu/api/trackback/id/tr664119714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása