Tudom, tudom... már régen írtam és talán páran már hiányoltátok a kis szösszenetemet. Most eljött az idő, hogy újra jelentkezzem.

Talán sokan még nem tudjátok, hogy elköltöztem. Aki ismer tudja, hogy költözködésben már jó vagyok mostanában, úgyhogy hamar túl voltam ezen is. Rádöbbentem, hogy mennyivel kevesebb cuccal érkeztem ide. :) Most már Ír lakótársaim is vannak. Nagyon kedvesek bár nem sokat kommunikálunk, mert még nem igazán megy az angol, szóval egy kis mutogatással mindig fűszerezzük a beszélgetést. :)

Pár szó az itteni ünnepekről. Először is a St. Patrick nap (márc. 17). A bulizás már 16-án este elkezdődött és egész hétvégén tartott. A pubok és a belváros tömve emberekkel. Hatalmas ünnep felvonulással és rengeteg zöld manó kinézetű emberrel. Szintén nagy ünnep a húsvét, annyira, hogy még a pubok is bezártak egy napra, ami nagy szó ám errefelé. :D Itt is van sonka meg tojás feeling, de a locsolás nem ismert dolog (szerencsémre). 

Már meséltem, hogy sok itt a gyorsétterem...így szükségét éreztem, hogy beiratkozzak egy fitness terembe. Bementünk és elhalmoztak egy csomó akcióval, csak azért, hogy járjak oda. Annyira menő hely, hogy csak ujjlenyomattal lehet bemenni a kapun. Nagyon nagy és jól felszerelt konditerem van. Jó kis zene szól és még tv-t is nézhetsz edzés közbe. Ha kéred, az első 6 hétben még személyi edzőt is kaphatsz, aki segít a célod elérésében. Ezen kívül az árba még az uszoda, szauna, pezsgőfürdő és gőzkabin használat is benne van. Lehet még választani spinninget és szoláriumozást is. Szóval minden adott, hogy egy kicsit formába hozzam magam. :$

Sajnos a munka fronton még nincs előrelépés, de dolgozom az ügyön...

 

Tudom nem sok, de most ennyi sikerült. Nagyon cuki új ruhákat vettem, úgyhogy szurkoljatok velem, hogy legyen már kicsit jobb idő. :)

Várjátok a következő írásomat is, mert tudom, hogy szerettek. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://dublinlife.blog.hu/api/trackback/id/tr1004413619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása